ହଁ, ଏ ଦିନ ଚାଲିଯିବ ହଁ, ଦିନେ ପୁୁଣି ଫଗୁଣ ଫେରିବ ଦୁଃଖର ଶ୍ରାବଣ ଘୂୂଞ୍ଚିିିଯିବ ଅପେକ୍ଷାକର ନିିଶ ହଁ, ଏ ଦିନ ଚାଲିଯିବ ହଁ, ଦିନେ ପୁୁଣି ଫଗୁଣ ଫେରିବ ଦୁଃଖର ଶ୍ରାବଣ ଘୂୂଞ୍ଚିିିଯିବ ଅ...
ଟଗର ଟଗର
ଖୁବ୍ ମନେପଡେ ଖୁବ୍ ମନେପଡେ
କଇଁ ଫୁଲରେ ଭରା ପୋଖରୀ ପାଚିଲା ଧାନ ସୁନା ଲହରୀ କୁନି ପିଲାଙ୍କ ଚାହାଳି ଫେରା ଶୀ କଇଁ ଫୁଲରେ ଭରା ପୋଖରୀ ପାଚିଲା ଧାନ ସୁନା ଲହରୀ କୁନି ପିଲାଙ୍କ ଚାହାଳି ଫେର...
ବାପା ତୁମ ପାଇଁ ଘର ଦିଶେ ସୁନ୍ଦର ତୁମେ ପରା ଏ ଘର ର ମଂଗଳ କର ବାପା ତୁମ ପାଇଁ ଘର ଦିଶେ ସୁନ୍ଦର ତୁମେ ପରା ଏ ଘର ର ମଂଗଳ କର